Jak výpůjčka mobiliáře vlastně probíhá?
Je to jednoduché!
V našem e-shopu si vyberete mobiliář a rozhodnete se, že ho na svou akci zkrátka a dobře potřebujete.
Zašlete nám nezávaznou poptávku a my se už postaráme o vše ostatní.
Co to ale vlastně znamená?
Náš tým zkušených renťáků a manuálů je k dispozici a plní vaše přání.
Ve chvíli, kdy k nám dorazí vaše objednávka, zamíříme do skladu zkontrolovat, zda je vše na místě tak, jak potřebujete.
Mobiliář poté převezeme na předem domluvené místo, které si sami zvolíte.
Nezáleží nám na tom, jestli budeme dovážet za roh a nebo na druhou stranu republiky.
Mobiliář vám dovezeme prostě kamkoliv.
Poté přichází na řadu instalace na místě eventu.
Zde záleží na druhu mobiliáře.
Dejme tomu, že jste si u nás objednali pivní sety a nůžkové stany.
Vyložíme je z auta a podle Vašich instrukcí umístíme na místo, kde je potřebujete.
Vše během krátké doby vše sestavíme, aby bylo připraveno k využití vašimi návštěvníky a hosty.
V tuto chvíli si můžete mobiliář na vaší akci plně užívat.
Po ukončení akce přicházíme na scénu opět my.
Mobiliář a vše ostatní po eventu rozebereme a pečlivě sbalíme.
Vždy dáváme pozor na to, aby po nás po instalaci a deinstalaci inventáře nezbyl žádný odpad.
Poté vše naložíme zpět do auta a jedeme zpět do skladu.
Pokud máte možnost vlastní dopravy, lze samozřejmě domluvit také
osobní vyzvednutí mobiliáře u nás ve skladu.
O mobiliář po výpůjčce se následně staráme, aby na něm žádná akce nezanechala stopy. Všechno vybavení půjčovny je po skončení akce řádně očistěno a uskladněno.
Jednotlivé kusy mobiliáře pravidelně obměňujeme a přidáváme další a další novinky, protože na spokojenosti našich zákazníků nám záleží nejvíce.
Někdy je mobiliář těžší na instalaci, jindy je třeba těžší hmotnostně.
Vy se ale nemusíte ničeho bát!
Naši renťáci jsou pečlivě vyškoleni a připraveni na jakékoliv situace, které mohou nastat. Máme bohaté zkušenosti s pořádáním eventů a instalací mobiliáře i techniky a rádi vám pomůžeme.